søndag den 7. august 2011

Den fedeste sommerfest!!

Festen er ovre og det var simpelthen den dejligste dag!! Vejret var perfekt, omgivelserne HELT perfekte og selskabet.... Ja, det er jo min familie, så det er jo selvfølgelig super perfekt!!
Her er lige lidt billeder fra dagen
En af hytterne til udlejning - med køkken og bad

Anretterværelse
Smuk udsigt, når man stikke hovedet ud af køkkendøren

Anretterværelset fra den anden vinkel. Og der er ALT i service i skabene!!

Køkkenet indeholder alt hvad man skal bruge

Se lige et lækkert skab!

Festsalen

Den anden ende af festsalen

Til poolhajerne, eller de glad amatører

Trampolinerne blev flittigt brugt, man kan se langt når man hænger oppe i luften!!

Køretøjer til de mindste

Husets bagside med terassen

I dette tilfælde den kønne ælling

Vand i håret er lækkert når man er en ælling!! :O)

En lille del af udsigten

Her er så resultatet af en køn lille ælling... En Moskusand..

Oskar synes de var sjove

Tænk at sådan en sød lille lodden fyr kan blive så grim når den bliver stor?

Udsigten


Vi kunne sagtens være på den store terasse alle 36

Min søster forsøgte at tage billeder af mig

Og jeg er da på billedet, men ikke som hun havde ønsket.. :O)

Der spilles Kubb/Vikingespil/Kongespil på græsset

Ole havde lige tømt marken for blomster.. Man bliver da glad i maven når man ser sådan en buket!!

Hvis de bare kunne holde sig

En lille bi

AJ jeg aner ikke hvad de hedder, men kønne er de

Flere af samme slags

Flere hytter til udlejning

Udsigten fra hytternes terasse - kan du forestille dig at se dette som det første når du kommer op?

Lidt af haven

Meget nysgerrige og meget bange tyrekalve - der løb løs..

De kan ikke rigtig finde ud af om jeg er farlig

Smukt..

Den modigste af kalvene... Lige indtil jeg kom til at hoste... hihi

Ingen kommentarer:

Send en kommentar