fredag den 7. juni 2013

Sommer i Danmark

Sommeren er over os.. Om ikke andet, så skinner solen da, blomsterne springer ud og kinderne bliver brune

Livet er jo ikke det værste vi har, var den engang en, der sang. Og jeg er tilbøjelig til at give ham ret!!
Ham med de blå øjne giver i hvert fald mit liv kulør og jeg NYYYYYYYDER det!! I fulde drag!!

Han har jo været så sød at bygge et lille drivhus til mig, derhjemme i baggården. Nu er der grønt og det gror som fik det penge for det.
Den første agurk er plukket og spist, de næste er på vej. Ja ja jeg ved godt, at jeg burde have pillet de første blomster af, for at give den mere kraft, men jeg KAN simpelthen ikke nænne det!
Der sidder jo den fineste lille gurk der og den kan man da ikke bare sådan pille af og smide væk, vel?? :-)

To'mater der kæmper om at komme først med tomater, den forreste vinder vist


De næste gurker er på vej

Krydderurterne vælter op

To' andre mater der gror som ukrudt
Ham med de blå øjne har en lille have og den har jeg fået lov til at luge ukrudt i, plante blomster som jeg lyster og misbruge mht solskin, hvilket jeg benytter mig af.
I dag har vi fået hængt solsejlet op, så nu er der bare så hamrende dejligt derude. Og så var det jo heldigt at jeg havde en solseng derhjemme som jeg ikke bruger, dertil er der for mange vinduer. Så den er flyttet herned og jeg tror faktisk at den føler sig hjemme allerede!! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar