søndag den 28. juli 2013

Jeg er også ramt...

Af sommerferie..
Det er mange år siden jeg har nydt en ferie lige så meget som den, i år!
Muuuuuligvis har det noget med ham med de blå, at gøre, jeg tror det. Men det ændrer ikke på det faktum, at ferien er blevet nydt, hvert sekund.

Startede ferien med at have hele familien til kaffe, da jeg fik lov til at blive et år ældre. (alternativet, ville jo være noget trist)

 Det er ikke så ringe et udbytte, synes jeg!! :-)

Dagen efter, tog vi til Ebeltoft. Min svigerinde har det lækreste hus deroppe og vi må låne det!!!


 Med dette billede, som ligner en ufatteligard andre billeder af fødder og ben i solen, som set rundt omkring på de sociale medier, så nød jeg altså at sidde der på solsengen, med en kop kaffe og bare være til.
Fregatten Jylland blev besøgt og det var lige så spændende som jeg havde håbet 


Ebeltoft er altså en dejlig by
 Ham med de blå, i en noget langhåret udgave. Gudskelov sad håret fast i hatten!! :-)
 Æslet er den, der IKKE har hvid trøje på!!
 Kysse-klar kamel i Ree Park
 Så blev der Marked i Vorbasse, og da det var alt for varmt og der var alt for mange mennesker, så tog afkommet og jeg til Vejers Strand. Åhh mums, der er dejligt!!!
 Noget af sandet ville åbenbart med hjem, vi havde ellers børstet tæerne af.. Men havde lige glemt en fold bag på en bluse...
Niecen ville gerne have farvet håret og jeg tilbød min hjælp... Der var hul i vanten.... og den er rød endnu.. Her 4 dage senere!! :-)

Ferien er nu slut for ham med de blå, men jeg snupper lige en uge mere. I selskab med mit afkom, som endelig også har ferie. Det bliver til :
En dag med farmor.
En tur til søsteren min, efter et marsvin, til en kollega.
Afslapning, gad vide, om jeg kan holde til mere af det?? Det skal i hvert fald prøves af!!
Og hvad vi nu ellers finder på.

Sum:
Livet er altså dejligt!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar