lørdag den 25. januar 2014

Kong Dip og prins Guf

Mine katte er til stadig underholdning. De gør noget tosset, som får mig til at grine, hver dag. :-)

Man kan vel godt kalde dem livsnydere, se selv:
det er en meget populær taske jeg har mit strikketøj i 

Dip nyder livet - tyk, en sænket kat

Guf hygger i armen, for en gangs skyld, uden at jeg skulle holde fast på ham

Guf har fået sig moslet ind i tasken
Lidt arbejde er der kommet af pindene
Til en veninde
Det er den første og den har været et år undervejs. Hvorfor er det meget sjovere at strikke til sig selv??

For disse to har kun været et par måneder undervejs..
Desværre er denne blevet filtet en smule, da den blev vasket, men varm, det er den!!

Samme snoninger på denne, men ikke nemt at se i meleret garn. Helt vildt hyggelig at nusse rundt i!!
Jeg er begyndt at overveje om jeg kan bruge det sidste "Mor Aase-garn" så jeg kan lave en mere i en kombination af de to farver. Mest fordi jeg ikke har garn nok til endnu en ensfarvet.. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar