lørdag den 16. maj 2015

Nyt fra Lotteriets verden

Jeg er flyttet..
Har rykket rødderne op, smidt UD i vildskab, pakket ned og pakket ned og pakket ned..
For så at tage på arbejde, alt imens ham med de blå øjne og hans kammerat, har knoklet og knoklet, med at smide ud og flytte alt mit habengut sydpå.
NU er den gamle lejlighed tømt og nøglerne er afleveret.
Når der ikke er så meget gulvplads, må man tage væggene i brug
Det har givet så meget mere ro i maven og i hovedet.Havde aldrig drømt om, at det kunne gøre sådan en forskel!!
Jeg har opholdt mig i hans hjem mere eller mindre siden oktober og i al den tid, har jeg følt mig lidt hjemløs, selvom jeg havde to hjem..
Uanset hvor jeg var, så var der altid en eller anden lille ubetydelig ting, som jeg stod og skulle bruge og som selvfølgelig lå "det andet sted"
Den dårlige samvittighed fulgte mig som en skygge og den har gnavet..
Hvis jeg var i mit nuværende hjem, så var der altid nogen blomster der burde vandes og en postkasse der skulle tømmes.
Når jeg var i mit tidligere hjem, så var jeg ikke sammen med kattene, som flyttede før mig.

Nu er det hele samlet til et komplet billede og det billede, det viser, det er resten af mit liv. :-)

Resten af mit liv med ham med de blå.

At alt dette skulle komme ud af den profil, jeg med bævrende hjerte lavede på dating.dk, det havde jeg aldrig drømt om!!

Jeg er en lykkens pamjulefis, så pyt med, at jeg ikke vandt 500. millioner i lotto.
At vinde i kærlighedens lotteri, det kan slet, slet, slet ikke gøres op i penge!

Højbedet er blevet til en mistbænk

Projekt: At montere Rionet i haven.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar