onsdag den 17. november 2010

Gruer for næste onsdag..

Uha næste uge ved denne tid, så har min datter (forhåbentlig) fået sit kørekort og sin lille bil..
Hun har været i gang længe, alt for længe hvis man spørger hende, med det kørekort, men når nu de fleste kørelærere kun har åbent om aftenen, fordi de fleste af deres elever stadig går i skole og min datter altså arbejder i aftenvagten på et plejehjem, så tager det altså lidt længere tid end normalt. At hun så dumpede teorien 3 gange, gør jo ikke sagen bedre.
Men nu er den endelig bestået og hun mangler blot et par køretimer mere og så lige at bestå på onsdag. Men det, at køre, det har hun ikke så svært ved. Og det er IKKE mig der har lært hende det. Min gamle madkasse af en bil er ikke egnet som skolevogn. Futte VII ½ har alt for mange særheder til, at hun ville lære noget som helst.. :O)
Det er blevet til en enkelt tur, eller to, rundt på Bilkas parkeringplads efter lukketid. Nej fy, det skrev jeg ikke!! ;O)
Hun har nu købt sig en lille Mitsubishi Colt, som hun skal ligge og fræse rundt i, bliver nu dejligt at de selv kan køre!!
Det giver lige mor her lidt frihed, da jeg ikke længere skal lægge bil til, når der skal hentes kattegrus eller vaskepulver.

Men, så er det jeg kommer til at tænke på, den første køretur med Mette bag rattet.. Uhh.... bliver helt nervøs.. Tænk, at sidde der ved siden af, på højre side, når hun jo plejer at sidde der..Jeg har besluttet mig til at sidde på mine hænder, samtidig med at jeg bider mig i tungen for ikke at komme med "gode" råd.. eller "lige vil hjælpe med dit eller dat"
Lære det, det skal hun nok, men det bliver meget mærkeligt for mig..

Mine to små ens nuttede piger, som har gået tur en kold aprildag med nissehuer på, fordi jeg ikke kunne få dem til at have almindelige huer på.. Uha de fylder 21 næste gang..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar