søndag den 4. september 2011

Av mine fødder..

Årets store weekend er overstået.. Kørte hjemmefra torsdag over middag (se tidligere indlæg) og vendte hjem lørdag formiddag, træt, øm i fødderne og møgbeskidt.. Baby vaskeklude er en genial opfindelse, når man ikke rigtig kan komme i bad, men der er altså ikke noget som varmt vand der løber ned af en.. I skøn forening med sæbe.. I sit eget badeværelse.. Adr jeg lyder som en sippe, men jeg har nu nået an alder hvor jeg godt må være lidt sær.. :O)
To døgn hvor man har været på fødderne hele tiden og har gået og gået...

Da jeg kom hjem, mødtes jeg med mine unger, begge deres mobiltelefoner var gået i stykker og det er altså svært at undvære sådan en!! Så vi måtte ned i butikken og få dem til at kigge på dem, det tog tid og jeg stod der og trippede, for jeg skulle altså lige hjem og have det der bad og så i kjolen..

Fra det her...

På en time.. :O)

Den slap jeg vist meget godt fra, jeg er i hvert fald godt tilfreds og lidt stolt må man vel godt være.. :O)

Deltog i det dejligste bryllup for en af verdens bedsteste veninder og kørte med den anden af de bedsteste veninder frem og tilbage.


Men hold da lige op... En (næsten) hel sommer, hvis man kan kalde den det, i bare tæer og så 12  timer på stiletter efter to døgn på knap så høje hæle.... Det giver altså fødder der ligner nybagte theboller, påsat cocktailpølser!!!
Av av siger jeg bare.. Nu er der vist dømt sofa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar