lørdag den 24. september 2011

A til Z


The vintage hausfrau har fundet en lille leg, som jeg er hoppet med på.


Mig fra A til Z


A. Age: 44.. Uh hvor er tiden blevet af??
B. Bed size: 180x200
C. Chore that you hate: Rengøring
D. Dogs: En rottweiler ved navn Rumba (man kan ikke logre når man ikke har en hale.. :O))
E. Essential start to your day: At bruge en halv time på at være morgensur og morgenGRIM!!
F. Favorite color: Jordfarver, nok mest mørk brun
G. Gold or Silver: Sølv helt klart!!
H. Height: 172 cm.
I. Instruments you play(ed): Har spillet Alt-saxofon gennem flere år som barn. Ville ønske jeg kunne spille klaver.. og klarinet..
J. Job title: Bogholder
K. Kids: To tøser fra 1990, og ja, det er tvillinger og ikke bare to enebørn, der er født samtidig. Måske er det der, tiden er blevet af??
L. Live: I Vejle
M. Mother’s name: Lone, det er der nu også mange der kalder mig.. Jeg lystrer bare (heller) ikke på det!
N. Nicknames: Min far kaldte mig Otte, da jeg var lille.
O. Overnight hospital stays: Da jeg havde fået mine unger.. Men kun 6 dage. Inden fødslen var jeg indlagt i 4 uger..
P. Pet peeves: Kendte ikke udtrykket her, men kan forstå det er små irritationer. (denne sætning er tyv-stjålet fra Julie. Jeg kendte det heller ikke.) Jeg bliver småirriteret over mennesker der ikke har "plads" til at acceptere måden, andre lever deres liv på. 
Q. Quote from a movie: She gave me water.. Quasimodo fra Klokkeren fra Notre Dame
R. Right or left handed: Kejthåndet. Lige på nær når jeg strikker, så strikker jeg som en højrehåndet.
S. Siblings: To søstre, den ene 4 år ældre, den anden 7 år yngre
T. Time you wake up: 5.30 til hverdag.. Ja jeg vågner altså ikke af mig selv.. Den ubønhørlige giver mig et los bagi. I weekenden kan jeg sove helt til kl. 7 (Uden den ubønhørlige) Øv
U. Underwear: Jeps. Tyngdekraften virker altså i Vejle, så uden lidt hydraulik... Nej vel??
V. Vegetable you hate: Bønner!! Dem bruger man enten til at sende til himmels, eller også laver man kaffe af dem. Man spiser dem ikke! :O)
W. What makes you run late: Min fede rø.. der har en tendens til at slå rødder i min sofa, MEGET hurtigt!!
X. X-Rays you’ve had: Tænder, lunger og en brækket arm
Y. Yummy food that you make: Pasta med skinkesovs og så laver jeg den lækreste haresteg!!
Z. Zoo animal: Løver, tigre, bjørne og ulve

3 kommentarer:

  1. Jeg dobbeltnyder mine fridage - håber du kan mærke det :-)

    Eeeiii - jeg har også tvillinger. Dreng+pige fra ´92...

    Sjovt at læse lidt "bag-om". Jeg tænker, at vi måske også er tvillinger - med hver sin mor, dog...

    SvarSlet
  2. Hihi jeg tror måske du har ret og jo, jeg kan godt mærke det! Tak for'et! :O)

    SvarSlet
  3. Sikke nogle dejlige værdier Lotte, kan sagtens nikke genkendende til mange af dem.
    I kærlige tanker, god Tirsdag.

    SvarSlet