tirsdag den 13. december 2011

Mørke

Jeg er ikke god til denne årstid.. Jojo jeg hygger mig da indendøre med stearinlys og varm the og alt det der, men jeg mangler altså solen!!
Varme stråler, der varmer mig helt ind i midten, solen der gør min næse lidt rød, grillaftener i baggården med de søde naboer, kolde øl, blomster og hygge...
Men nej, i øjeblikket er det bælgravende mørkt når jeg kører på arbejde og de sidste par dage har det faktisk også været mørkt hele dagen, så man slet ikke har fornemmelsen af, at man kan vågne..
Blæst, regn og kulde er ikke min kop the!!!
Det er også næsten mørkt når jeg kører hjem igen!!
I går, på vejen hjem, i regn og med sorte skyer truende hen over hovedet, var jeg da lige ved at opgive ævred!
Sad i bilen og overvejede om jeg da for pokker ikke kan gå i hi og så stå op igen til april??

Da jeg var næsten hjemme, så dukkede dette op foran min forrude:

Et stykke med blå himmel (på udsatte steder) og en lille skive af solen???
Og med tanken om, at fra næste uge, så går det mod lysere tider, så er livet måske ikke helt så trist, koldt, mørkt og kedeligt alligevel??
(Og det kunne jo have været sne, der væltede ned over os.. Nej, så vil jeg altså hellere have regn!!)

Nyd december
Lotte :O)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar