tirsdag den 17. april 2012

Livet er ikke altid retfærdigt

Jeg hader sygdom, men i særdeleshed cancer.. Jeg hader det med hele min eksistens!!!
Har måtte begrave ALT for mange mennesker i min omgangskreds til den forbandede sygdom!!!

Min kusine kæmper lige nu med en brystcancer, som er rigtig slem..
Det er det selvfølgelig for alle der bliver ramt, men når den ski.. sygdom rammer en af mine, så bliver jeg mere arrig end ellers.

Mine nevøer og niecers onkel ligger med leukæmi og det kræver vist et mirakel, hvis han skal klare sig ud af krisen.. Det er ikke fair!!! Så absolut ikke!! Manden er i starten af 40'erne!! For pokker da!! Han skulle jo være her mange år endnu.

Min kusine har mindre børn!! Hun skal være her og se dem vokse op, blive voksne, se deres børn og selv blive ældgammel, sammen med os andre!!!
Vi skal jo holde mange familiefester endnu og hun skal være med!! Basta!!!

Øv....


Billedet er lånt her

2 kommentarer:

  1. Du har så ret lotte! Det er den mest rædselsfulde sygdom der findes :-(

    Sender tanker og håber de klarer den begge to...

    KH Nina

    SvarSlet