søndag den 16. oktober 2011

Juleforberedelser

Jeg ved godt, at mit "jule-overskuds-halløj" kan få opkastningsfornemmelserne frem i de fleste..
Men jeg hygger mig altså med det!!
Og da der kun er kattene og mig på matriklen, så kan jeg jo gøre som det passer mig. ikke?? F.eks. så er klokken nu 20.40 og jeg har stadig ikke fået aftensmad. Den gik jo ikke med familie i huset.

Har været på cafe med min søde mor i dag og spise, så det er ikke den store sult der plager.

Jeg har ellers altid fjernsynet kørende, men jeg  synes at jeg ville prøve at slukke det. Engang i mellem er det vigtig for mig, at se om jeg virkelig er SÅ kedelig at være sammen med, hvis der ikke er underholdning i omgivelserne.
Men i dag har jeg været rigtig hyggelig!! :O)

Fik et par julegaver mere færdig her i formiddags og for at modtagerne ikke lige skal komme uanmeldt, så er det rart at få pakket ind. Men jeg har før pakket gaver ind uden at sætte kort på "jeg kan sagtens huske hvad der i hvilken pakke og hvem det er til"
Som så resulteret i, at jeg er nødt til at pakke dem op igen, når kortene er færdige... Alzheimer-light !!
Så altså, jeg gik i gang
Her er lidt billedspam:
Mit skrivebord... Det ser ALTID sådan ud, når jeg laver noget... Eet stort rod, men hyggeligt rod!!
Og bluesmusikken væltende ud af computerens højttalere

Livet er herligt!!

1 kommentar: