søndag den 16. oktober 2011

Tak for opskriften, Mette!

Jeg strikker som besat.. Og nyder hvert sekund.
Mere om det på et senere tidspunkt. Det er hemmeligt lidt endnu

Mette B havde en opskrift på et halstørklæde som jeg bare måtte strikke! Og hun er så sød, at man bare skulle sende hende sin mailadresse, så ville hun returnere opskriften.
Arhmen, hvor fedt er det lige?? :O)
Som sagt, så gjort.
Opskriften kom og jeg begyndte at tælle og tælle... hæhæ HURRA for hendes skema, så man kan krydse af, hvor langt man er kommet!! Ellers var måske blevet til et muffedisse i stedet for et halstørklæde.. :O)

Nu er det færdigt, men jeg har brugt noget andet garn, end det, der står i opskriften hvilket så resulterer i, at det er blevet for kort.. Og jeg har ikke mere af det garn...



Måske jeg har en fed hals?? Eller strikker jeg for stramt?? Eller garnet er helt forkert i forhold til opskriften??
Pyt, jeg svinger ind forbi garn-pusheren på vejen hjem i næste uge og erhverver mig endnu et nøgle. SÅ kommer det til at passe. For man kan jo slet ikke se de fine snoninger, på billedet!! Men de er der altså, se selv:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar