fredag den 3. februar 2012

En hyggelig weekend i støbeskeen

Weekenden er startet og jeg nyder den!!
Dagen i morgen bliver brugt på noget, som mine kolleger slet ikke forstår noget som helst af.
Men det gør ikke noget, for de går op i fodbold.. Og det fatter jeg så ikke en brik af!! Jeg venter stadig på en  ordentlig  forklaring på, hvordan en kamp, der ender 0-0 kan være spændende!!! Nej giv mig så hellere EM i herrehåndbold!! Der sidder man da helt ude på kanten af sofaen!!
Nå, tilbage til weekenden.

Der er Messe i Fredericia i dag og i morgen. Jeg kører ikke motorcykel (endnu, men måske en dag?) men jeg kender efterhånden temmelig mange mennesker der gør og det er altså et skønt folkefærd!

Jeg taler ikke om dem, der trækker overskrifter i aviserne og som politiet render og kigger over skuldrene, nej, jeg taler om ganske almindelige mennesker der, bare elsker at køre motorcykel.
Dem der står op hver morgen, tager på arbejde, betaler deres regninger og klør hunden bag ørerne, når de kommer hjem. Og alt det andet, alle vi andre også gør. De har altså en anden måde at være sammen på, end mange andre "grupperinger" jeg har været i kontakt med. I deres forsamling er man velkommen, uanset om man er høj, lav, tyk, tynd, rødhåret eller har flyveører. Det, det kommer an på, er, om man er et rart menneske. Og det kan jeg godt lide!

Men der er som sagt messe i morgen og jeg tager derned for at kigge, ikke så meget på det, der er udstillet, (i min verden er en motorcykel grøn, rød, sort eller grå - jeg aner ikke en dyt om, hestekræfter, omdrejninger og alt det andet, de ævler døre op og stolper ned om) Nej jeg går og kigger på de mennesker der kommer. Mit scenarie ændrer sig hele tiden uanset om der kun er 4 udstillere.. Men i år er der 2 haller fyldt med alt til motorcyklen og ham/hende der kører på den. Så der bliver meget at se på. Jeg glæder mig i hvert fald allerede!

Sidste weekend var der krea-dag hos Mamma-krea og jeg fik strikket endnu en Trunk.

 Den er blevet sendt til hende, den blev strikket til og se lige et sødt indlæg Kirsten har lavet om det!!
Jamen man bliver jo helt varm i maven!!

Må weekenden være god ved dig

Lotte :O)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar