søndag den 19. februar 2012

Messe.. bikerchicks.. eller ...

Den 2. og 3. februar 2012 var der Messe i Fredericia. Min svoger skulle stå i en stand med en kammerat og min søster og jeg, tog derned blot for at kigge.
Vi har det rigtig sjovt, for ingen af os har en dyt forstand på motorcykler. Jo så langt, at den ene er rød, den anden sort o. s.v. men derfra og til, at kunne snakke med, om topstykker, omdrejninger og alt det andet hejs.. Ja der står vi af.
Det skal dog ikke afholde os fra, at have det hammersjovt, når vi vader rundt mellem den ene stand efter den anden, med div. stumper, reservedele og hvad de nu ellers har slæbt med.
Til denne slags arrangementer er der altid en del piger, unge, veldrejede og i- eller rettere af-klædt tilstand. De poserer på diverse motorcykler og dette har vi en, ikke særlig, pæn mening om. Men de hører til og det må man tage med.
Søster og jeg har tit talt om, at hvis vi nogensinde skulle foreviges på en to-hjuler, så ville vi ligne de afklædte piger.. Strit-numse og trutmund..
Chancen bød sig til messen og en kammerat havde et kamera og to motorcykler..
Så langt, så godt.. Vi øver os på stritnumsen

Og her knækker filmen så totalt..

Fotografen var ikke syndelig tilfreds, for vi kunne hverken holde mund eller lade være med at grine...

Fact: Det er menneskeligt UMULIGT at lave trutmund, når man skraldgriner!!!!!
:O)

2 kommentarer:

  1. Jeg ville ALDRIG kunne lave stritnumse samtidig med at jeg griner.... Jeg synes, at det er et sk... godt billede :-)

    SvarSlet
  2. Det lykkedes heller ikke for os, men det er nok det sjoveste jeg har været med til længe!! :O)

    SvarSlet