fredag den 29. juni 2012

Korshøj Gartneri i Daugaard

Jeg har lige været forbi Korshøj gartneri i Daugaard.. Havde hørt at de er begyndt at sælge til private også. Til en rimelig pris

Hold da lige fast i hatten og i de løse tænder!!! Jeg skulle ikke have noget, men var blot med søsteren min derude, da hun skulle have lidt til sine bede..
Endte med at komme hjem med disse 3 flotterikker:











Ja ja jeg gik lidt amok med kameraet.. Men jeg kom kun af med 60 kr!! For dem alle tre!!! Ikke sidste gang jeg er derude!! Kan kun anbefale stedet!!
Nemt af finde: Vejen mod Juelsminde, i rundkørslen ved Daugaard (der ligger en bilforhandler der) Første vej ud af rundkørslen og ca 200 meter nede, på højre hånd, der ligger det..

Nu er "haven" ved at ligne noget.. Dejligt!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar