lørdag den 30. juni 2012

Kort og godt

Min nye svoger, ja det er han vel, (vi har jo endnu ikke kendt hinanden så længe, ham med de blå øjne og jeg) han fylder år på mandag og i morgen er vi inviteret til hans fødselsdag. Bliver hyggeligt, for det er en rigtig rigtig rar familie!! :O)

I den forbindelse, spurgte Blueeyes... nej det er en helt anden.. ham med de blå øjne, om jeg ville lave et kort til gaven.
Jeg har en masse sjovt og spændende papir liggende og i går købte jeg jo nye blomster.. Så et kort blev klippet ud og en af mine nye fuchsia'er blev klippet af og lagt i mikroovnen.. Ja, i mikroovnen!! Jeg har et aggregat der hedder Microfleur
som man lægger blomsten eller bladet ind i og et minut eller to i mirkoovnen, så er det tørt. Noget hurtigere end at lægge det i pres i en telefonbog!! Ret smart, synes jeg. Det lugter ikke så godt, men man kan jo åbne vinduet og lugten forsvinder meget hurtigt,

Spraylim.. Det er jeg næsten lige så vild med, som varm-lim!! Det er simpelthen sk... smart til de ting, der ikke lige kan tåle at man klapper en limstift ned på og tværer rundt..

Så nu mangler jeg blot at pakke mit fine tøj, gå i bad, så kører jeg ud i verden.

Må weekenden blive lige så sjov og hyggelig for dig, som den med garanti bliver for mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar