tirsdag den 26. april 2011

Barselsgave

Naturen har det med at gå sine egne vegne og den baby jeg ville sy en kanin til, han valgte at komme ud til os en måned før tid.. Så mig som troede at jeg havde god tid endnu, inden jeg skulle til symaskinen, havde lige pludselig travlt.

I aftes fik jeg nyheden om endnu en verdensborger har set dagens lys, 47 cm og 2600 gram. En lille fyr, men det er fint, efter at han er en måned for tidligt på den.

Jeg skyndte mig ned til stofbutikken for at købe blå fleece, jeg havde ikke noget på lager, der ville egne sig til en lille dreng.


Arme og ører, med pladevat i, så de er gode at holde i.


En tyk mave


Et glad ansigt, selvom øjnene sidder lidt skævt.


En frisk Palle, klar til at rejse ud til en ny verdensborger og lave ballade.. :O)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar