tirsdag den 28. juni 2011

Mandag blev så lige til tirsdag

Som tidligere skrevet så kunne søndag ikke hurtigt nok, blive til mandag.. Jeg skulle hente en pakke stof på posthuset..
Meeeen....

Min søde svoger nævnte lørdag aften at han da havde nogle jordbær i fryseren, som jeg måtte få til min planlagte jordbær-rabarber marmelade.. Så efter fyraften kørte jeg lige over til ham for at hente dem. Min lillesøster havde så planlagt at vi skulle have friske jordbær til aftensmad og så kunne jeg jo ikke nå posthuset inden kl. 17.

Men i dag, tirsdag, har jeg så været forbi og hentet pakken!! Med spænding i maven åbnede jeg posen.. Uh hvordan ser det ud i virkeligheden?? Jeg er nu bedst til at købe stof når jeg kan gramse på det først, så det der med postordre er altid med bævende hjerte..

Men se nu lige her:

 3 meter marine med striber og stræk, jeg tror det bliver til kjolen til brylluppet i september
1½ meter til et par bukser. Elsker twill!!

Nu skal jeg bare finde et kjolemønster... hmm det er altså svært, når man normalt ikke er kjolepige!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar