mandag den 13. juni 2011

Reste-træ

Mit tidligere indlæg om mit "Troldetræ" har efterladt en del tråd-ender, som var for korte til det store træ og samtidig for lange til bare at smide ud.

Nu har jeg så lavet et mini træ, som ikke skal hænge oppe i loftet, som det store. Der er så højt til loftet her hvor jeg bor, at man ikke ville kunne se det.

Jeg synes det er blevet rigtig sødt. Nu må jeg se om jeg finde et sted at sætte, hvor kattene kan lade det stå.. :O)

I dag har jeg været på besøg hos en veninde som arbejder på en planteskole. Det kan man godt se på hendes have og jeg er så frygteligt, helt forfærdeligt og NOGET så grimt: MISUNDELIG!!!
Prøv lige at se:



Som hun selv siger så designer hun haven ud fra dette: Der kan vist lige stå en plante mere her..
En ren oase at komme i.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar