fredag den 17. juni 2011

Overraskelse sådan en almindelig småkedelig fredag

Det er fredag og weekenden er skudt i gang. Jeg nyder det, selvom jeg er alene og der ikke er udsigt til besøg eller at jeg selv skal ud i verden.
Jeg snupper mig en lille lur da jeg kommer hjem fra arbejde og får snakket med mine dejlige søstre. Der er en barnepigetjans for min lillesøsters 4 skønne unger i morgen og der skulle lige aftales nærmere. Deres mor skal ud og spille til en byfest og det er sjovt når moster Lotte kommer. Storesøsters datter  har lige haft fødselsdag og bliver udlært farmakonom den 24/6 og skal holde føsda/svendegilde, så der var også lige lidt planlægning.

Jeg får spist lidt mad, snakket med min mor og så er der dømt dovenskab.. Har ellers et par bukser der skal sys, jeg er slet ikke begyndt på dem og i dag gider jeg ikke. Der skal lyst til! Ellers driller det bare.
Jeg synker lidt hen i selvmedlidenhed, som jeg bare hader...: det er SÅ synd for mig, at jeg bare skal sidde her helt alene.. (Ja, ja jeg kunne jo bare arrangere noget, jeg ved det godt!!) Men jeg smider mig i sofaen og tænder for tossekassen.

Mine egne unger har ligget syge i over en uge nu og den ene skal møde ind på arbejde i morgen. Hun er afhængig af sin bil og eftersom den har holdt stille i det meste af den tid de har været syge, så var hun lidt bekymret for om, der nu var strøm nok på batteriet. Det har hun nemlig haft problemer med tidligere.

Så kl. 21.30 ringer de bare, for at høre om jeg vil med ud og køre en tur, for at vi lige kan ses og for at få strøm på bilen.
HELT VILDT hyggeligt!!! Vi kører en tur mod Jelling og nyder det dejlige vejr og den smukke solnedgang. Ned forbi Fårup Sø og videre hjem over Bredsten.
Skøn tur, med flot udsigt undervejs, hygge, snak og en masse grin.

Dagen endte tusind gange bedre end jeg har turdet forestille mig og nu hvor dagen er gået og det snart er sengetid, kan jeg kun se tilbage på en dejlig dag.
I morgen venter niecer og nevøer, det bliver bare helt vildt hyggeligt!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar