tirsdag den 9. august 2011

Abstinenser..

Jeg er blevet ramt... hårdt... af abstinenser... Ikke efter alkohol, selvom ferien har betydet indtagelsen af flere øl..
Nej, jeg er ramt af strikke abstinenser... Har ALDRIG haft det sådan før!!
Min søde overbo ville sikkert sige at jeg er ved at blive gammel og kedelig.. Han synes at folk der strikker, er dem, der ikke har andet at give sig til. Han ved ikke hvad han taler om!!!!
Ikke desto mindre har hans kæreste lige bestilt et par tykke sokker.. Ha, så kan han lære det!

I aftes sad jeg i sofaen og trængte... Til at strikke... Så jeg måtte ind i gemmerne, blot for at finde noget rødt uldgarn, som jeg fik engang til jul. Jeg har tidligere strikket julesokker, som jeg har brugt til dekorationer, knas og små gaver.
Mit gavmilde hjerte har også foræret mange julesokker væk, hvilket så resulterede i, at jeg ikke selv havde en julesok i december... Men nu er den strikket.. øhh.. strukket... hvad hedder at strikke i datid??? hmm..
Med andre ord: Sokken er færdig.. :O)

Dip synes i hvert fald den er dejlig at ligge på!!
Nu skal den bare en tur i vaskemaskinen og filtes/valkes.. Spændende at se hvor lille den bliver!

Jeg har haft en bogreol i overskud, som jeg tilbød Frk. Tingeltangel., da jeg ved at hun er hammergod til at få noget nyt og spændende ud af noget gammelt. Hun hentede den i søndags og se lige hvad hun havde med til mig!!
Den passer perfekt inde i min ny-malede spisestue!!! :O) Jeg skal bare lige have fundet en længere snor at hænge den op i. Jeg har meget højt til loftet..

1 kommentar:

  1. Skønt at du kunne bruge uroen - og finder du ikke en længere snor må du sige til - så har jeg med garanti mere af sammme på lager ;-)
    Har netop lavet et indlæg med reolen og en tak til dig :-)

    Kram fra Louise

    SvarSlet