fredag den 5. august 2011

Det lakker mod enden..

Sagde konen, da hun satte sig på det nyferniserede lokumsbræt....

Alting har jo som bekendt en ende og ferier ikke mindst. Mine tre ugers ferie er slut i dag og på mandag er det tilbage i minen..
Det er også helt i orden, jeg har haft det HELT vidunderligt og for en gangs skyld, har jeg ikke helt fået byttet om på nat og dag. Det har jeg ellers altid været god til.
Afslapning, en masse strik, (var sq ikke helt klar over at det kan være SÅ vanedannende at strikke..) ture ud i det blå, solskin, bytur (med nærmest ingen tømmermænd) familie, små projekter der er blevet færdiggjort, malet spisestue, fået nye naboer, som jeg nok skal få meget hygge af, fødselsdag hos mor og som om det ikke var nok, så slutter jeg lige ferien af, med årets familiefest.
Min mor, hendes to søskende, deres ægtefæller, børn, svigerbørn og børnebørn, mødes en gang om året til en kanon hyggelig dag. I år har 6 personer desværre meldt afbud, så vi bliver "kun" 36. :O)
I år det min mors del af familien der står for arrangementet og da hun bor i et villakvarter med dertilhørende lille have, må vi holde festen et andet sted. Det bliver så her
Spjarupgaard

Med kun 3 km til Bindeballe købmandsgård , så kan jeg forestille mig at vi skal der forbi.
Hvis du ikke har været der og kommer til området engang, så tag derind!! Det er en oplevelse for hele familien
Mit bidrag til festen er en kold suppe, så jeg må hellere komme i gang med stavblender og tomater..  :O)
Den blev ikke helt så rød i virkeligheden, da jeg brugte tomatjuice, så næste forsøg bliver med dåsetomater..

Glæder mig til at se hele flokken

1 kommentar:

  1. Hej Lotte
    Det lyder til, du har haft en rigtig dejlig ferie:-)
    Jeg har lig'som dig kun i dag tilbage af sommerferien. Hvor er det trist.. men vi skal selvfølgelig bare igang - så kører det hele igen.
    og den der kolde suppe - må du da godt lige smide opskriften på :-)

    SvarSlet