onsdag den 10. august 2011

Motorcykeljakke

I februar, kommer en af mine kolleger, der skal være bedstemor for første gang hen til mig og stiller mig en opgave. Jeg ved ikke hvad det er der sker med folk, når deres afkom skal have afkom!! :O)
Bedstemor/-far genet slår igennem for FULD KRAFT.
Uha altså. :O)
Min kollega ville gerne have mig til at finde en motorcykeljakke til hendes, på daværende tidspunkt, ufødte barnebarn. De kommende forældre kører motorcykel og barnet skal jo være ordentlig klædt!

Det var så en opgave der har voldt mig nogen problemer. Har søgt alle mulige hjemmesider i ind- og udland, men den mindste jakke jeg kunne finde var en størrelse 4 år.. Kontakter en bekendt der forhandler bl.a. motorcykeltøj og han skulle da nok liiiige se at finde sådan en.. Tiden gik... og gik... og gik.... Jeg blev temmelig utålmodig og rykkede flere gange, men manden har meget travlt i sin forretning og selvfølgelig er der flere penge i at sælge motorcykler end i at finde en jakke til mig.
Den endte med at jeg selv fandt en lammeskindsjakke på Vorbasse Marked, men det er en almindelig læderjakke og et "biker-barn" skal jo have mærker på.

Jeg kontakter min kollega for at høre hvilken motorcykle forældrene kører på, for man slipper ikke godt fra, at sætte er Honda logo på et Suzuki-barn! :O) Ikke at det ville betyde brækkede lemmer, slet ikke, men det skal jo være i orden, ikke?
Jeg finder en hjemmeside hvor man kan bestille broderede mærker af alle slags og jeg må sige, at det godt nok var ekspedit!!
Jeg bestiller 3 mærker her mandag morgen på Camèe broderi og da jeg kom hjem fra arbejde i går tirsdag, lå de i min postkasse!!
Nu er de syet på jakken og den er klar til aflevering. Pyha, det bliver rart at strege denne opgave på min to-do liste!!

Bliver hun den sejeste unge, eller hvad?? Altså når hun engang har lært at gå og er blevet 4 år... :O)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar