onsdag den 24. august 2011

Strikke-skole og syning

I dag har bare været en dejlig dag!!
Mine unger kom, ligesom de plejer om onsdagen (ja ja nogengange kommer de først torsdag) og min søster, der er græsenke til fredag aften dukkede også op.
Den ene datter er blevet lidt strikke-ramt og er i gang med en julesok. Hun er ikke så rutineret endnu, men det skal nok komme.Søsteren min, er blevet inspireret af alle de tykke sokker jeg har strikket og er selv begyndt på et par.. Men hvordan er det nu man gør?? I mandags  ringede hun for at høre hvordan man slår masker op
JEG SKAL LIGE HILSE OG SIGE, AT DET FAME ER SVÆRT AT FORKLARE I TELEFONEN!!!  hihi
Hun fandt ud af det og i dag var hun så kommet til hælen... Noget nemmere når hun sidder ved siden af!!

Nu havde jeg så chancen for at få hende bukser færdige, de skulle lige prøves for at de kom til at passe.
Her er resultatet:

Endnu en ting på min to-do liste, der kan streges.. :O)

3 kommentarer:

  1. Hejsa...
    Du har netop fået ny fast læser! Kom tilfældigt forbi og blev hængende længe nok til at læse om hårfjerning med voks... HAHA - mine katte faldt næsten ned fra sofaen, da jeg begyndte at grine. Superhyggeligt at læse med hos dig!
    Ønsker dig en dejlig weekend :-)

    SvarSlet
  2. Jamen Kirsten, du skal da være så velkommen!! Jeg kan så sætte et kryds på min lille liste (du kan se hvad det er for en liste jeg taler om, på bloggen)
    Jeg har fået nogen til at grine! :O)

    SvarSlet
  3. Haha - godt med flueben :-)
    Jeg kan se dit milde ansigt på min læserliste også - tak for det :-)

    SvarSlet