lørdag den 19. november 2011

Gaveregn - man skulle tro det var jul!!

Jeg er blevet begavet i dag.. Posten smed ikke mindre end to gaver ned i min postkasse i dag! Jamen altså!! Desværre var jeg på vej i byen, så jeg lod alle reklamerne liggende og snuppede lige de to kuverter der indholdt ting jeg har gået og glædet mig til..

For en gangs skyld, var jeg hurtig.. og HELDIG!! thevintagehausfrau havde fået ti flasker olie til  håret, som hun skulle sende ud til de ti hurtigste læsere... Og til min MEGET store overraskelse, var jeg en af dem!!
Utålmodig som jeg er, så efterlyste jeg det, her den anden dag.. Og i dag kom det så med posten.. Uh har lige brugt det og er så spændt på resultatet.. Jeg har langt, krøllet hår og mon jeg har brugt nok??? Eller måske for meget??? Det vil tiden vise, lige nu sidder jeg og lufttørrer...

mrs.cakeaholic havde en giveaway og sørme om jeg ikke  var heldig der også!! Og se, hvad der mere lå i postkassen til mig
Man tør jo næsten ikke pakke den op... Men nysgerrigheden vandt (selvom Irene havde vist hvad der var i..)
Hvor heldig har man lov til at være?? Nu ingen kommentarer om, at heldet følger de tossede, vel?? ;O)

Måske jeg skulle have spillet lotto i dag?? Eller skal jeg vente til onsdag, men de mange millioner?? :O)

1 kommentar: