lørdag den 26. november 2011

Lykkens pam-jule-fis

Jeg ved ikke hvilken stjerne jeg er født under, lige i øjeblikket.. Men det er sørme en heldig en af slagsen!!
Først er jeg heldig, at vinde en flaske helt fantastisk hår olie hos  thevintagehausfrau
Mit hår ser ud som det ikke er mit!! Det er blankt, for første gang nogensinde!! Og det er nemt at rede ud. Og og og.. Jammen ikke et øje er tørt!!
Så var jeg sviiineheldig hos mrscakeaholic og fik den fineste pakke med julesokker (som allerede er blevet hængt op i mit træ i loftet - resten af julepynten er ikke kommet op endnu, så det ser lidt spøjst ud), øreringe (som jeg nok bliver nødt til at give væk, da jeg ikke har huller i ørerne) og den sødeste makeup pung!!
Jamen at vinde to gange det samme år? Det ligner ikke mig!!

Men...
I går da jeg kom hjem fra arbejde og åbnede postkassen, lå denne kuvert i den..
Måske udsat for en "anelse" skubben-og-masen for at få den derind?? :O)
Hmm ingen afsender på kuverten..


En lettere krøllet pakke... Intet brev med en afsender på i kuverten...

Stadig ingen afsender...
Og se lige!! Jammen altså!!

Jeg har på et tidspunkt deltaget i en pakkeleg her i Blogland, men jeg kan simpelthen ikke finde indlægget igen og uden afsender.. Ja så er jeg rimeligt mere på den, end med på den!!
Jeg kan jo ikke sende en gave retur, når jeg ikke ved hvor den kommer fra!!

Så hvis du læser dette indlæg, så send mig lige din adresse, så jeg kan sende en pakke retur ikke??
lotteriet@hotmail.dk

Oveni alt det held, må jeg have udviklet Superwoman-kræfter..
Se lige, hvad jeg har gjort ved min bilnøgle


Gad vide om jeg også kan flyve??
Det værste ved Superwoman er, at jeg så skal hældes i en tætsiddende lycra-ting... Og jeg er SLET SLET ikke skruet sammen på samme måde som Superwoman!!! :O) Det ville være et meget trist syn..
Mit hår er heller ikke gult... Men det er blankt!!! ;O)

Nå sandheden skal frem, (og det kommer den jo alligevel på et tidspunkt) så er der vist tale om et tilfælde af metaltræthed... Hurra for min ekstranøgle!!!

Nu vil jeg valse ud i verden og investere i et lod i kærlighedens lotteri (høhø), med det held jeg sidder i lige nu, så kan jeg måske være heldig at finde mig en mand??
Kryds fingre for mig

Hav den dejligste solskinslørdag

1 kommentar:

  1. Hæhæ.... gider du købe et lod (eller 3) til mig i det dér lotteri???
    Pas nu på ikke at komme på "afveje", hvis du flyver ud i stormen, Superwoman ;-)

    SvarSlet