fredag den 18. november 2011

Vinteren er lige om hjørnet

Nu har jeg gjort noget, jeg aldrig har gjort før..
Jeg har taget nogen af planterne fra "haven" ind i spisestuen, for at se om jeg kan holde liv i dem herinde..
Det hygger helt vildt og jeg synes faktisk det ser rart ud..
 Normalt har jeg ikke så mange planter indendørs, da jeg ikke er verdensmester i, at vande dem... De får faktisk kun vand, når de står i kø ude ved køkkenvasken.. Og det er altså de færreste planter, der lærer dette lille trick inden det er for sent..

Nu er det bare spændende om kattene kan lade dem stå.. Måske man skulle investere i en potte med kattegræs til dem??

2 kommentarer:

  1. Hejsa søde Lante Totte

    Håber du er blevet frisk igen.
    Træls med sådan en omgang.

    Det ser rigtig hyggeligt ud med planterne inden døre.

    Vi må have investeret i en vandslange til dig, så den går fra køkken til stue, og så du er ved at falde over den hver gang du går turen i køkkenet, for så er der en chance for at du får vandet .

    Knus Di

    SvarSlet
  2. Hæhæ og med de to barylere jeg har rendende, så bliver det en sprinkler-slange!! :O)
    højre øre virker stadig ikke helt, men det skal nok blive godt igen! :O)

    SvarSlet