onsdag den 2. november 2011

Min hjerne er filtet... filtret...øhh..

Jeg er blevet gal af en filt.. Kan man sige det?? Næhh, det lyder skørt.. Men i hvert fald er jeg blevet bidt af det, at strikke i uld og så filte det i vaskemaskinen. Det bliver til noget helt andet end udgangspunktet og jeg synes det er lidt ligesom at putte et frø i jorden og se det vokse op til en blomst, eller smaske en masse ingredienser sammen, putte det i ovnen og få en kage ud af det. :O)
Kan jeg lide overraskelser?? Nej egentlig ikke, det skal så helst være en overraskelse, jeg selv er herre over.

Da jeg blev 40 (for ALT for lang tid siden) havde mine unger og en veninde arrangeret en surprise-fest for mig.. Jeg var meget tæt på at gå igen.. Men det var jo "bare" allesammen ansigter på mennesker jeg holder af, så jeg blev og havde den dejlig aften. :O)
Men jeg vil helst have fat den lange ende.. Sagde nogen kontrolfreak? Hmm... Måske, men sådan er jeg nu engang (for-)skruet sammen og jeg kan sagtens leve med det. :O)
Nå, tilbage til mit strikketøj.

Jeg har fundet denne opskrift som jeg så laver lidt om.. Synes farverne er lidt kedelige, så jeg har ændret på den efter forgodtbefindende. SÅ sjovt at have en grundopskrift og så putte sig selv ind i det!
Er meget spændt på resultatet!

Og nu måtte det gerne blive fredag aften, for jeg skal ud og spise med verdens to bedste veninder.. Uh det bliver SÅ godt!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar