lørdag den 7. januar 2012

Forsinket julegave

For nogen-og-60 år, emigrerede min mors onkel til Australien, med sin kone og en søn. Der kom så to børn senere hen.
Mors onkel havde inden dette ægteskab fået en datter med en anden kvinde (om de var gift ved jeg ikke, men mon ikke, det var man jo nok på den tid)
Denne datter og hendes mor rejste så til det store USA for at slå sig ned. Og som jeg har nævnt før, så kan man sige meget om Facebook, men jeg har det altså sjovt med det! Samme Facebook har nemlig givet mig kontakt til den del af familien, omend den kan være langt ude, som på et tidspunkt har bosat sig i det store udland.
Således har vi fået kontakt med min mors kusine i USA og dette har vi alle meget fornøjelse af.

Når vi når til jul, sender vi en lille gave til USA og får en lille gave retur. Som vi selvfølgelig skal åbne, når vi er sammen.
Sidste år, kom der dog ingen pakke inden jul, den kom først mellem jul og nytår og da min storesøster ikke kom til vores årlige værtshus-tur nytårsaften til middag, måtte gaven stå her og vente på hendes fødselsdag.
Den blev så heldigvis fejret i dag, nu har jeg gået her og gramset på den sk... pakke i mange dage!!
Der var tre små pakker indeni, men allerførst skulle vi vælge en farve fra det amerikanske flag. Rød, hvid eller blå.
Jeg valgte den blå pakke og se, hvad der var indeni!!


 Helt vildt flot armbånd!! Lidt for stort til mig og jeg bruger ikke rigtig armbånd, men måske jeg kan finde på noget at bruge det til??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar