onsdag den 4. januar 2012

Hverdagen bankede på.. i selskab med glæden :O)

Mandag morgen var det slut, med at ligge og fise husleje af i sengen til langt op ad formiddagen.. Og nulre rundt i nattøj til midt på eftermiddagen..
Suk... Den Ubønhørlige er bare SÅ klar, til at hive mig ud af dynens favntag.. Klokken alt for tidligt!! Den er totalt kold i rø... hvis altså et vækkeur, havde en sådan..
Jeg skal op og passe mit job.. Og være glad for, at jeg har et job at passe!! Fy Lotte, kan du så tage dig sammen og komme afsted!!
Når jeg så først er kommet op og kommet i gang, så går det jo egentlig meget godt...
Tirsdag morgen var noget nemmere at have med at gøre og her til morgen, ja, da var det ligesom det var, før jul..
Hverdagen har sneget sig ind på mig. Og som Dan Turell sagde, så holder jeg af hverdagen. :o)
Onsdag bliver som regel tilbragt i mine skønne ungers selskab og således også i dag. De har fået vinterdæk på bilen i dag, så nu kan de glatte veje bare komme an.
Vi har handlet, spist aftensmad, set en film, pjattet, grinet, snakket og bare hygget os.

Min storesøster fejrer sin 49 års føsda i dag, vi tager alle ud og fejrer hende på lørdag.
Jeg har lige modtaget en sms fra en kollega, en ung mand, hvis kone sidste år mistede en baby i 20. graviditetsuge. Hun har i dag født en lille lækker pige, 2770 gr og 50 cm. Lige som hun skal være og alt er forløbet som det skulle.
Jamen altså, jeg har det lige som om det var min søster, eller min veninde der havde født!! :O) Og jeg kender hende ikke!! Jeg kender selvfølgelig hendes mand, (den stakkel sidder på et kontor med 7 (skriver: SYV) kvinder, så han har måtte lægge ører til en MASSE kællingesnak om graviditet, amning, efterveer, nogen der sprak under fødslen osv...)

Han har en engels tålmodighed!! Eller en fabelagtig evne til at lukke omverdenen ude.. Nok mest sandsynligt at det er det sidste..

Så midt-ugen bliver afsluttet med en glad, varm og rar fornemmelse i maven, selvom ungernes bil ikke ville starte da de skulle hjem.. Så måtte mor her, lige ud og dreje nøglen.. Hæ så startede den!!! Sørme!!!
Har sendt dem ud og køre noget strøm på...
Håber det er nok, så skidtet vil starte, når hun skal på arbejde igen..

4 kommentarer:

  1. Dejligt at høre at det lykkedes for din kollega denne gang.
    Stort tillykke til dem.
    Knus Di

    SvarSlet
  2. Uha - jeg ville aldrig kunne klare at arbejde 8-16 igen.... elsker mine skiftende arbejdstider, der giver mulighed for hverdagsfri. Så glemmer jeg liiige, at jeg knoklede i en nattevagt d. 24/12 og holdt nytårsaften med sygehuskantinemad...
    Du har haft en dejlig onsdag - og det har jeg også! Skål på det :-)
    Så kan resten af ugen bare komme an!

    SvarSlet
  3. Hyggelig blog du har. Jeg glæder mig til at følge med.

    SvarSlet
  4. Du skal være så velkommen!! :O)

    SvarSlet