søndag den 15. januar 2012

Jeg har gjort en elefant!!

Som jeg skrev i går, var jeg gået i gang med at strikke en elefant, når jeg nu ikke kan hækle..
Jeg er ret priviligeret i den retning, for jeg kan sidde og strikke hele dagen, uden at nogen kommer og brokker sig over at jeg bare sidder der.. :O)

Men hele lørdag og noget af formiddagen i dag er blevet brugt på elefant og jeg har hygget mig. Helt vildt!!
Nu er den færdig og den er klar til at flytte ud i verden og forhåbentlig være et sjovt legetøj, for en lille dreng, der så dagens lys mellem jul og nytår

Det store spørgsmål var, hvor store øjnene skulle være...
Den ser lidt bange eller overrasket ud

Så det blev disse øjne
Og nu er den helt færdig




Indeni er der en bjælde, som er puttet ind i den gule dims fra midten af et Kinderæg. Dimsen er limet sammen, så elefanten skulle kunne vaskes. :O)
Lige nu, gør det ikke så meget at jeg ikke kan hækle... :O)
Må søndags-solen skinne på dig

2 kommentarer:

  1. Det er den mest fantastiske elefant jeg har set! Nogensinde!!!
    Der er en lille dreng - og nogle forældre - der bliver meget glade.
    Og en enkelt Randers-pige, der er lidt misundelig ;-)

    SvarSlet
  2. Jeg kan fortælle at "Trunken" (fra det ydre rum) i dag er flyttet hjemmefra. Drengen er endnu for lille til at lege med den, man er vel kun tre uger gammel, men hans far har allerede haft stor fornøjelse af den!! Så den skal nok blive holdt af og leget med i stor stil.
    :O)

    SvarSlet