fredag den 29. juli 2011

Feriedag i solskin

Ahh ferien er stadig over mig og i en hel uge endnu!! Nyder hvert sekund!!

Dagen i dag blev tilbragt i Ribe, hvilket viste sig at være et RIGTIG dårligt valg af dato!!! Der er ikke bare dyrskue i Ribe i dag.. Nej nej der er så sandelig også lige en jazzfestival!!! Og med dertil hørende KØ på indfaldsvejene til byen!!!! Kø med kø på... øv... så tæt på målet og så så langt fra...
Hvis man dog bare havde kigget på nettet inden man tog hjemmefra...

Men vi var heldige, SVIIIIINEheldige og finde en parkeringsplads meget tæt på gågaden, for vi skulle hverken til dyrskue ellertil jazzfestival..

Vi daskede rundt i de smalle gader, som jeg bare er helt vild med!! Der er så hyggeligt at jeg godt kan forstå at husene buler udaf!!
Lidt overraskende at de ikke vælter. Men det gør de jo også en dag, hvis de ikke bliver vedligholdt..
Er det ikke bare en herlig dør??!
Da vi kom ind på gågaden kiggede jeg ind i diverse baggårde og fandt denne skønne og hyggelige restaurant

Der indtog vi vores frokost i det lækreste solskin, gården var fyldt med mennesker og efter en ret lang ventetid på vores mad, så kom dette

Mums siger jeg bare.. Jeg har altså en svaghed for Chilli Con Carne.. :O)
Herlig dag, med lidt for meget sol på armene og i hyggeligt selskab. Nu kalder sofaen vist.
Hav den dejligste aften

1 kommentar:

  1. Hvor ser det hyggeligt ud.

    Yngstedatteren, manden og jeg har faktisk også spist på den restaurant, da vi for et par år siden var i Ribe, og havde kørestol og det hele med i Ribe Domkirke.

    Knus Di

    SvarSlet