lørdag den 23. juli 2011

Tempus fugit

Ja den gør og nu er den første ferieuge næsten gået. det går stærkt gør det!! Men jeg har oplevet en masse i den forløbne uge. Har været på besøg i campinghytten syd for Århus (og ja, det ER stavet med Å!) hvor min mor og min lillesøster + afkom holdt ferie. I dejligt vejr! Besøg på Moesgård Museum og frokost i det fri.

En rigtig god dag!

Hytten havde husdyr, som dog gjorde ophold på verandaen noget risikabelt.
De har det med at smide bomber ned i hovedet på den, der nu opholder sig i skudlinien. :O)

Jeg har fået malet spisestuen, som for 3½ år siden var pigernes værelse. Jeg er ikke hurtig, (man er vel offentlig ansat, fnis) jeg ved det godt. Men nu er det blevet gjort og jeg synes at resultatet er blevet enormt flot!
Lige lidt billedemiks fra dagen:

De blå vægge og loftet skulle være "koldgrå" men i mine øjne er de altså blå. Men det gør ingenting.

Det var med bævrende hjerte at penslen med den sorte maling blev sat på væggen, for hvad var det liiiiige jeg havde gang i? Som min datter sagde: Det kan jo altid males over hvis du ikke kan lide det.
Og hun har jo ret! Jeg har ikke fortrudt, jeg synes det er blevet vildt godt!

Torsdag var jeg meget tidligt oppe, kl 05.00 ringede vækkeuret, skulle med en kammerat ud og køre lastbil. Han hjælper lige en ven her i sommerperioden og jeg måtte komme med som "pynt" (Jeg gider ikke være med som det tynde øl..) :O) Helt vildt hyggelig dag og efter en tur over grænsen vendte vi næserne hjemover. Efterfulgt af aftensmad og sofasnak om verdens situationen.

Fredag var så, som vores tradition byder, Vorbasse dag.. I pi... øs regnvejr!! Men vi havde en dejlig dag og her om en times tid bliver jeg hentet til endnu en dag i gummistøvler og regnvejr i Vorbasse...

Nu er jeg vel hjemme igen, kun 15 kr fattigere!! Føler mig helt vildt dygtig!!

Livet er jo herligt!! Hav den dejligste lørdag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar