fredag den 15. juli 2011

Snigløbet...

Jeg er blevet snydt... Snydt så vandet driver!!! Øv, jeg HADER at blive snydt!! Problemet er, at jeg intet kan stille op mod det snyderi.. Nu er jeg 44 år gammel... 44!!! Jammmmmen altså!! Hvor blev tiden af? Den tid hvor jeg er ung og frisk?? Den tid, hvor eftervirkningerne efter en fest var overstået på en enkelt dag??
Den tid, hvor man kunne hoppe i en lille lårkort sag og stadig dreje hoveder på gaden?? Hmmm, der er nogen der har snuppet den tid fra mig, uden at jeg har opdaget det...

Nå, men jeg kan ikke stille noget som helst op mod det og må konstatere at min alder altså er 44 et helt år endnu. Næste år er det en HELT anden sag.. :O)

Dagen i går bød på overraskelser lige fra morgenstunden. Se lige hvad jeg blev mødt med, da jeg trådte ind på vores kontor kl 7.20
Jamen altså!! Man bliver jo helt rørt. Dejlige kolleger har leget med flag og tape!! Selv i det blå krus, jeg drikker vand af. Så indtagelsen af vand var med risiko for ud-prikning af øjne.

Da jeg kom hjem, havde mine dejlige unger gjort hele hytten rent, for som de sagde: "Man må ikke støvsuge på sin fødselsdag!" Ahrrmen alsså!!! :O)

Jeg fik et gavekort, så jeg kan komme i gang med at male min spisestue. Og af min SUPER dejlige veninde Dianna fik jeg dette gavekort:
Jeg kan næsten ikke vente med at komme i gang med at indløse det!

Efter jeg havde fået en lur og vi havde fået aftensmad, ankom gæsterne. Med endnu flere gaver!!

Blomster fra en skøn veninde

Billede fra datterens hånd

Har konstateret at min anstrengelser med huuuula hop ringen ikke er nok. Nu skal det her prøves!!
Derudover endnu et gavekort, til min yndlings sko-butik, det bliver jo ikke ved med at være så godt vejr at jeg kan gå i bare tæer!!

Det er måske ikke så skidt at blive 44 alligevel?? Det der, med at være flere dage om at kommer over en bytur, det overlever jeg jo nok.
Om ikke andet, så har jeg nu tre dejlige lange uger til at holde ferie i.
Jo.. ved nærmere eftertanke, så er livet sq ikke det værste vi har!!

2 kommentarer:

  1. Sikke lækre gaver.
    Især billedet er jeg helt vil med. Hun kan bare det der....hende din datter.
    Bogen vil gerne udlånes på et tidspunkt, tror jeg, når du har fundet ud af om det virker....hihi.
    knus Di

    SvarSlet
  2. jeg er spændt på det i hvert fald!! Men umiddelbart tror der er noget om det!! Har spist mandler i en godt en uge og jeg synes jeg kan mærke forskel! Måske er det bare indbildning, men det føles rart!!
    Ja hun er sq skrap hende Camilla!! Bare synd hun ikke selv tror på det... ;O)
    Kram herfra

    SvarSlet