tirsdag den 1. marts 2011

ARGHHHH!!!!

Jeg skal have fyldt mine sy-grejer op...  I den forløbne weekend ledte jeg efter en gammel rygsæk i magasinet under en gæsteseng. I dette magasin ligger også alt mit stof og til min store glæde faldt jeg over et stykke stof der lige passer til et par bukser!!
:O) JUBIIIII
I aftes fik jeg så klippet stoffet ud og havde indstillet mig på at jeg skulle sidde og hygge mig med symaskinen..

Jeg havde bare lige "overset" den lille detalje at, mit lager af sy-tilbehør jo ikke er ligesom det "magiske køleskab" der fyldes helt af sig selv..
nej det er ligesom en bankkonto.. Hvis man ikke sætter noget ind på den, så løber den tør på et tidspunkt, når der er hævet tilpas mange gange fra den..
Og jeg måtte desværre konstatere at jeg har hævet for meget på sy-tilbehørs-kontoen.

Der var kun en lyseblå og en brun lynlås og det passer sig ikke rigtig til et par sorte bukser..

Så i dag må jeg jo "desværre" ned til min lokale sy-tilbehør-og-stof-butik og få fyldt bare lidt af lageret op igen..
Det er jeg vel nok ked af...Øhh næhh. egentlig ikke..

Hav den dejligste dag alle derude i blogland og sørme da også til jer der er udenfor blogland :O)

Opdatering: Jeg er MEGET stolt af mig selv: Jeg brugte 10 kr på en lynlås og det var så det! Skal godt nok afsted igen i morgen til en anden butik, så må vi se hvor dygtig jeg er der.. :O)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar