lørdag den 5. marts 2011

Vildskab

Sagen begyndte med at jeg sov længe.. herligt!!Det trængte jeg til! Kvart over ni slog jeg øjnene op til det smukkeste solskinsvejr og da jeg fik øjnene til at fokusere på samme ting på samme tid (kan godt være lidt svært, da mine kontaktlinser ikke altid vågner lige så tidligt som jeg) kunne jeg se der lå en sms på mobilen.
Det var min supersøde overbo, der havde været hos bageren og hente morgenbrød til ham og kæresten og havde da lige købt rundstykker og basse til mig også!! Jamen, jamen, man bliver jo helt glad i maven! :O)

Senere ankom min unger for at "blive passet" sådan bare for sjov. De hjalp mig med at få slæbt det forbaskede store solarium ud, det har bare stået der og fyldt uden at blive brugt i al for lang tid. Der er blevet gjort lidt rent og hygget i stor stil. De skulle også lige have vasket noget tøj, deres vaskemaskine er gået i stykker.
Efter en indkøbstur, gik vi i gang med at bage i vildskab. Bagemaskinen blev sat i gang med at lave dej til det brød jeg spiser til morgenmad, jeg KAN ikke blive mæt af det "luft i skorpe" man køber i butikkerne, så jeg bager det selv. 5-korns blanding, det mætter! :O)
Mums siger jeg bare..
Men det var ikke nok, jeg skal have gæster i morgen. Min veninde kommer for at hente sin JA-hat, som tidligere omtalt.
Og når det nu er fastelavn og alt muligt, så skulle der da lige bages en gang fastelavnsboller....................... Det tog måske en anelse overhånd, for jeg kunne ikke huske hvor mange boller der bliver af en enkelt gang dej, så jeg lavede lige dobbelt portion..

Det blev så til 45 fastelavnsboller..

Vi har selvfølgelig smagt dem.. Yummy!! Og jeg kan da afsløre at Nutella virker i en fastelavnsbolle!! Men der er creme i dem allesammen, (vi spiste de tre, der ikke var kagecreme nok til, som så "desværre" måtte fyldes med Nutella.)
Mon ikke der skulle være en kollega eller to der kunne spise en fastelavnsbolle på mandag?? :O)

Jeg gik naturligvis op til overboen med 4 nybagte fastelavnsboller. Han har en sund appetit og en sød tand, så han smilede stort da døren blev åbnet.

Nu er ungerne kørt hjem og jeg vil bare hen i sofaen og fise lidt husleje af.. Symaskinen må vente til i morgen, bukserne er ellers næsten færdige. :O)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar