søndag den 22. maj 2011

Et minuts stilhed

Jeg blev lige angrebet af et lille anfald af rengøringsvanvid.. Nullermændende trængte til at blive friseret, så jeg fandt Arthur (Opkaldt efter R2D2 fra Starwars) frem og tog en lille svingom med ham..

Det var så bare ikke i dag, det skulle gå efter planen. Arthur har været mig en god dansepartner i mange år og jeg har nydt at han var poseløs, der kan være så meget mere i ham.. :O)
Han var tapet sammen der hvor hovedet var fæstet på røret.. han var også tapet øverst på røret, sådan noget plastic holder ikke til alle de vrid der jo bliver, når man danser rundt..

Midt i det hele i dag, så knækker tapen øverst på røret og røret kan slet ikke sidde fast på slangen.. Okay så sætter jeg mere tape på. :O)
Lige pludselig holder han helt op med at køre i motoren.. Okay, en løs forbindelse i stikket.. Det sætter vi sammen igen..
Og så, lige midt i soveværelset.. Bum der afgik Arthur ved døden... Ikke engang en tømning og en rystning af den pose der sidder rundt om motoren kunne hjælpe..

Han er færdig.. Suget sin sidste nullermand.. Kaput... Over and out.. Finito..
Hvil i fred lille Arthur... du vil blive savnet... eller....

Jeg smider mig i sofaen med en kop the og holder et minuts stilhed for Arthur.. :O)

Hav den dejligste søndag .O)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar