tirsdag den 24. maj 2011

Tålmodighed lønner sig

Jeg har i meget lang tid været ked af mit arbejde. De samme opgaver om og om igen, uge efter uge.. Der er mange mennesker der trives fint med gentagelser, at lave det samme år efter år.
Sådan har jeg også haft det, men det sidste års tid, har gentagelsen været mig en pine.. Jeg har i 2009 haft et vikariat i en regnskabsafdeling og til min MEGET store overraskelse, så nød jeg det!! Jeg har, som barn, aldrig haft et særligt godt forhold til tal, men min uddannelse for mange år siden gav mig et nyt syn på dem.

Og nu er jeg så i den heldige situation, at en kollega der er kommet tilbage efter barsel og som, efter planen skulle have en stor del regnskabs opgaver, hun vil helst være fri og da hun kan gå ind og overtage mine opgaver, så bytter vi!!
Chefen er heldigvis græsk-katolsk om, hvem der laver hvad, bare opgaverne bliver løst, hun har nikket til det.

Jamen jamen, nu glæder jeg mig ligefrem til at komme på arbejde!!

Og se lige hvad min datter har malet til mig, efter et billede hun fandt på nettet

1 kommentar: